loading...
همه چیز اینجاست
محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
 یک نرم افزار ایرانی می باشد که با آن می توانید تمامی شبکه های سیما را روی تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی خود ببینید با این نرم افزار می توانید به سه حالت کیفیت پایین، کیفیت متوسط، کیفیت بالا و کیفیت ثابت شبکه های سیما را مشاهده کنید.



توجه داشته باشید که برای مشاهده زنده شبکه های سیما حتما باید اینترنت پر سرعت داشته باشید و برنامه MX Player یا Daroon Player روی گوشی یا تبلت اندرویدی شما نصب باشد.

   


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 395 کیلوبایت
نسخه: 1.0
اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
گوشی اندرویدی خود را به کره زمین تبدیل کنید و به صورت مجازی کره زمین را به طور کامل مشاهده کنید. این برنامه شب و روز، ابر، خورشید، فصل و ماه را شبیه سازی می کند و از طریق ماهواره ها برای ایجاد تصاویر زنده استفاده می کند. از ویژگی های جالب این برنامه می توان به شبیه سازی در زمان واقعی ابر، شهر، نور، دریا، یخ و یا ساعت و قطب نما و نمایش زمان طلوع و خورشید، تصاویر پس زمینه زنده، نشان دادن تمامی مکان ها در هر دقیقه، نمایش غروب آفتاب، دارای نقشه و کاملا لمسی و ... اشاره کرد.


برای استفاده از این برنامه فقط کافی است به اینترنت متصل شوید. در این نسخه، برنامه به طور کامل با Samsung Galaxy Note 3 هماهنگ شده است. و همچنین برنامه به طور کامل از اندروید ۴٫۴ (KitKat) پشتیبانی می کند.

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

 

               


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 1.15 مگابایت
نسخه: 3.9.5
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 1 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. داستان بازی به این صورت است که شما در بزارگراه ها به مسابقه با رقیبانتان خواهید پرداخت، بزرگراه ها ترافیک روانی دارند پس باید با شتاب از میان ماشین ها حرکت کنید و نفر اول مسابقه شوید تا امتیاز بالایی را کسب کنید با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین جدیدی را برای خود بخرید.

 


(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

               


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 41.6 مگابایت
نسخه: 1.6.5
اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
امتیاز:


محمد بازدید : 13 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

ولید انبوه Galaxy S5 ژانویه ۲۰۱۴ آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده است نسخه نهایی آن در فوریه یا مارس آینده به دست کاربران جهانی برسد.

پایگاه خبری ETNews کره گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد سامسونگ هم‌اکنون در تلاش است تا تولید نسل بعدی بهترین گوشی در سری محصولات Galaxy را آغاز کند. تولید انبوه این گوشی هوشمند که Galaxy S5 نام دارد در ژانویه 2014 آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده است که نسخه نهایی آن در فوریه یا مارس بعدی به دست کاربران جهانی برسد. از مهم‌ترین مشخصه‌های گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ که از هم‌اکنون می‌توان مورد توجه قرار داد پردازنده مرکزی 64 بیتی می‌باشد که مبتنی بر تراشه Heterogeneous Multi-Processing (HMP) Exynos big.LITTLE chip سامسونگ ساخته خواهد شد.


این پردازنده هشت هسته پردازشگر مجزا را در خود جا داده است و همچنین صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که سامسونگ در این زمینه با شرکت تولیدکننده پردازنده‌های Qualcomm وارد مذاکره شده است تا محصول جدید خود را با پردازنده‌های Snapdragon ادغام کند. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که دو مدل متفاوت از گوشی هوشمند S5 روانه بازار شود.
از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED اشاره کرد که احتمال می‌رود شبیه به Galaxy Round ساخته شده باشد. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند باتری 4000 mAh دارد و همراه با نمایشگر لمسی منحنی 5 اینچی به دست کاربران جهانی می‌رسد. همچنین،‌ روی گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ سیستم‌عامل Android 4.4 KitKat نصب شده است.


شایعات منتشر شده همچنین بر آن است که شرکت سامسونگ قصد عرضه دومین مدل از ساعت مچی هوشمند خود موسوم به Galaxy Gear 2 را دارد که نسبت به مدل اول 15 تا 20 درصد باریک‌تر شده است. برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این ساعت مچی می‌تواند به عنوان یک ابزار جانبی برای گوشی هوشمند Galaxy S5 وارد بازار شود و پیش‌بینی شده است که برای این ساعت هوشمند امکان پشتیبانی از بازی‌ها، ابزارهای سرگرمی و همچنین ابزارهای سلامت S5 نیز فراهم شده است.
محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

ین روزها تمام ایران صحبت ها درباره باید و نباید های رابطه با آمریکا است در این میان یک مغازه دار با توجه به نزدیک شدن به 13 آبان و "روز تسخیر لانه جاسوسی"، در ابتکاری جالب اقدام به فروش پرچم های آمریکا برای آتش زدن نموده است تا با اینکار معترضین را همراهی کرده و نفرت خود را از این کشور نشان دهد.


ین روزها تمام ایران صحبت ها درباره باید و نباید های رابطه با آمریکا است در این میان یک مغازه دار با توجه به نزدیک شدن به 13 آبان و "روز تسخیر لانه جاسوسی"، در ابتکاری جالب اقدام به فروش پرچم های آمریکا برای آتش زدن نموده است تا با اینکار معترضین را همراهی کرده و نفرت خود را از این کشور نشان دهد. 

 

محمد بازدید : 3 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

ﺍﯾﻨﻢ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﮔﻠﻢ ﻫﺮ ﮐﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ
ﺑﺰﻧﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
████ ████ ████ ████
. ﻟﻄﻔﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺵ ﺩﻫﯿﺪ
!!!... ﺗﺸﮑﺮ ﻧﯿﺎﺯ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﺻﻠﻦ ﻗﺎﺑﻠﯽ ﻧﺪﺍﺷﺖ
ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﻢ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺑﺎ ﮐﻠﯿﺪ ﺑﻪ ﺟﻮﻥ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮﺭ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ

محمد بازدید : 4 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

ابتدا برنامه فلش که در همین بسته دانلود می باشد اجرا کرده از منو فایل گزینه openرا زده و فایل را اجرا نمایید یا از طریق کشیدن و رها کردن برنامه را اجرا کنید.توجه داشته باشید شاید این بازی بر روی سیستم شما صدا نداشته باشد بر روی صفحه بازی راست کلیک کرده تنظیمات را انتخاب کرده سپس تنظیمات میکروفون را تنظیم می نمایید.مطابق شکل زیر.
yjc


yjcحجم فایل: 5.80 مگابایتحجم فایل: 27.00 مگابایت
سیستم عامل: ویندوز XP, 7, 8

ارسال از عبدالرضا چکاوه خبرنگار افتخاری دریچه



yjc
yjc

محمد بازدید : 16 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

طلاعات فاش شده از آيفون شش نشان دادند كه اين محصول با نمايشگر بزرگتر از مدل قبلي خود يعني آيفون 5 اس توليد مي شود.

به تازگي اطلاعات جديد فاش كردند كه اپل در حال كار بر روي نمايشگر 4.9 اينچي جديد سه وجهي مي باشد كه به احتمال قوي در آيفون بعدي يعني iPhone 6 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
در ادامه مي توانيد تصاوير اين نمايشگر را مشاهده كنيد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 919