loading...
همه چیز اینجاست
محمد بازدید : 3 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (1)

 از پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است.با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی این بازی با عنوان "هدیه تعطیلات" ارائه شده است. وظیفه شما در بازی این است که هیولای موجود در آن را سیر کنید، باید طناب ها را به گونه ای قطع کنید که آبنبات های موجود در طناب ها به سمت دهان هیولا هدایت شوند. در ضمن اگر بتوانید آبنبات را به صورت سه ستاره به دهان هیولا هدایت کنید، امتیازات بیشتری را کسب می کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: طراح ها و گرافیک های رنگارنگ برای سال جدید میلادی، وجود مراحل و سطوح مختلف، امکان پخش ویدئوهای ساخته شده و ... اشاره کرد.


 




قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 37 مگابایت

محمد بازدید : 4 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که گوشی اندرویدی داشته باشد و با نرم افزار MX Player آشنا نباشد، بدون شک این پخش کننده قدرتمندترین برنامه موجود جهت پخش فایل های صوتی و تصویری است، دلیل اصلی تبدیل شدن نرم افزار به محبوب ترین پخش کننده فایل های تصویری، پشتیبانی از تمامی فرمت های موجود است که حتی قدرتمندتر از پلیرهای رایانه عمل می کند. برنامه قادر است فرمت هایی مانند: mp4،avi،wma،mpg و ... را به راحتی و با سهولت اجرا کند، البته عملکرد و کارایی این نرم افزار در گوشی های دارای cpu دو هسته ای بسیار مطلوب تر است. در این نسخه از نرم افزار دیگر نیازی به نصب کدک های اجرایی نیست و می توانید با نصب نرم افزار اصلی تمامی ویدئو ها را اجرا کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از زیر نویس ویدئوها، امکان تغییرات دلخواه در تنظیمات صدا، پشتیبانی از PowerDivX، قابلیت بازکردن چند فایل تصویری به صورت همزمان و ... اشاره کرد.



عکس هایی از نمایه نرم افزار:









برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 7.6 مگابایت

 

محمد بازدید : 7 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

گربه سخنگو یکی ازمحبوب ترین بازی ها برای تمامی سیستم عامل ها است و ما در این گزارش قصد معرفی نسخه جدید گربه سخنگو برای پلتفرم جاوا را داریم، البته شکل ظاهری و ویژگی های این گربه سخنگو با نسخه اندروید و ios آن بسیارمتفاوت است و در نسخه جاوا شما می توانید به بچه گربه شیر دهید، او را با یک کلاف نخ سرگرم کنید و استفاده از چنگال های تیزش را به او بیاموزید. این گربه می تواند با لحنی جذاب سخنان شما را بازگو کند و لحظات شادی را رقم بزند. در ضمن می توانید صداهای ضبط شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.






برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

فرمت بازی: jar
حجم بازی: 567 کیلوبایت
محمد بازدید : 3 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Amazing Flashlight یک برنامه فوق العاده حرفه ای است با کلی ابزار که گوشی شما را به چراغ قوه پیشرفته تبدیل می کند. اضافه شدن رنگ‌های جدید، اضافه شدن چراغ ماشین پلیس های اروپا و برخی دیگر از ویژگی های قابل توجه این نسخه می باشد. این برنامه محیط گرافیکی متفاوتی دارد که در مکان های تاریک خیلی کاربردی می‌باشد. از مهم ترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به دیدن اشیاء در تاریکی با استفاده از قابلیت Night Vision اشاره کرد.

   
(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)
                 


مشخصات
حجم: 3.52 مگابایت
نسخه: 1.11
اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
امتیاز:


محمد بازدید : 168 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار رایگان برای مشاهده آنلاین کانال های ماهواره بر روی گوشیهای آندروید میباشد. شما با این برنامه میتوانید کانال های ماهواره مورد علاقه خود را در هر کجا که هستید تماشا کنید. این برنامه تمام کانال ها را در دسته های مختلف قرار داده که با رفتن بر روی آن میتوانید کانال ها را تماشا کنید. برای دانلود و تصاویر محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نرم افزار پخش آنلاین کانال های ماهواره GLWiZ v1.1.0 - آندروید

 

نرم افزار پخش آنلاین کانال های ماهواره GLWiZ v1.1.0 - آندروید

نرم افزار پخش آنلاین کانال های ماهواره GLWiZ v1.1.0 - آندروید

نسخه آندروید مورد نیاز : ۲٫۳ و بالاتر
حجم : ۲٫۴۴ مگابایت
لینک دانلود – Download
رمز فایل : www.Mob4u.ir

محمد بازدید : 3 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
وقتي نرم‌افزار  "Hidden eye" را روي تلفن همراه نصب مي‌كنيد هر كسي حتي خود شما اگر رمز تلفن همراهتان را اشتباه بزنید فورا از کاربر گوشی با كمك دوربين جلوي تلفن عكس مي گيرد، خُب اين همان كاربرد دوربين مخفي روي تلفن همراه است، حالا اگر اين نرم افزار را مي خواهيد رايگان دانلود كنيد، به پایین صفحه مراجعه کنید.

 

 

 دانلود نرم افزار براي اندرويد

* این برنامه که روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابل نصب است برای کار کردن نیاز به وجود دوربین دوم (دوربین جلو) در گوشی شما دارد.
محمد بازدید : 8 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
نرم افزارtinyCam Monitor PRO یک برنامه قدرتمند جهت اتصال به دوربین های مدار بسته است، که می توانید با استفاده از تلفن همراهتان دوربین های مدار بسته را کنترل کنید. برنامه بهترین نرم افزار موجود در زمینه اتصال به دوربین های مدار بسته است و حتی می تواند در زمان های دلخواه شما ویدئو های دوربین را ضبط نمایید. این نرم افزار برای اتصال به دوربین ها از IP آدرس استفاده می نماید و دارا بودن سرعت اینترنت خوب یکی از شرایط کار با آن است. برای مثال شما می توانید با اتصال به دوربین های محل کارتان، آن جا را به صورت شبانه روزی و از منزل تحت کنترل داشته باشید.

عکس هایی از نمایه نرم افزار:

 





قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 5.2 مگابایت

محمد بازدید : 5 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
مرورگر Chrome بدون شک بهترین نرم افزار موجود برای وبگردی در تلفن همراه و رایانه است و افراد بسیاری از این نرم افزار برای وبگردی در فضای مجازی استفاده می کنند. این نرم افزار دارای امکاناتی مانند نسخه ی رایانه ای آن است که می تواند برای شما یک فضای مناسب برای استفاده از اینترنت را فراهم کند. دلایل مختلفی برای محبوبیت آن وجود دارد که برخی از آن عبارت اند از: طراحی زیبا و ساده، رابط کاربری ساده و مناسب، سرعت بالا در بارگذاری صفحات، پشتیبانی از انواع زبان های برنامه نویسی، امکان ذخیره کردن وب سایت های منتخب و ...   .
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 





قابل اجرا در اندروید 4 و بالاتر
حجم نرم افزار: 27.2 مگابایت
محمد بازدید : 8 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

وبگردی امن و پر سرعت با مرورگر کاملا ایرانی؛ این مرور سازگار با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده است. 
اجرای این طرح، با همکاری مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت - متما-، شرکت ایمن رایانه امیرکبیر و مپنا به سفارش سازمان فناوری اطلاعات ایران نهایی شده است.

yjc
قابليت هاي کليدي نرم افزار :
مرورگر سيستم هاي 64و32 بيتي
کارآمد تر و سريعتر از فايرفاکس
طراحي خاص
امنيت بالا
و ...
yjcمشخصات فایل
حجم: 22.7 مگابایت ویندوز
حجم: 29.7 مگابایت لینوکس
نسخه: Saina-1.0.20
اجرا در:  لینوکس،ویندوزXP, 7, 8


محمد بازدید : 3 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

طولانی بودن مدت زمان عملیات شارژ گوشی و تبلت یکی از مشکلات همیشگی کاربران است. اگر دارای گوشی موبایل یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید هستید، در این ترفند روشی را برای شارژ سریع‌تر این نوع دستگاه‌ها برای شما ارائه می‌کنیم. 
برای این کار اپلیکیشنی به نام Faster Charger مورد نیاز است.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

پس از دریافت اپلیکیشن، اقدام به نصب آن کنید.

نحوه‌ی کار این اپلیکیشن بدین صورت است که شما ابتدا دستگاه خود را به شارژر متصل کرده سپس اپلیکیشن را باز نموده و دکمه‌ی Start را لمس می‌نمایید.

این اپلیکیشن سایر اپلیکیشن‌ها که مشغول استفاده از باتری هستند و عملیات شارژ را با تاخیر مواجه می‌کنند، می‌بندد و سرعت شارژ را بین 15 تا 30 درصد افزایش می‌دهد.

محمد بازدید : 2 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

این عینک با نام DK-40‌ که فعلا برای توسعه‌دهنده‌ها ساخته شده، شباهت بیشتری با عینک‌های طبی عادی دارد. در عوض انعکاس تصویر روی چشم همچون گوگل گلس، لنز راست این عینک یک نمایشگر در جلوی چشم با کیفیت 480×640 پیکسل است که نسبت به عینک گوگل با وضوح 360×640 پیکسل کیفیت بالاتری دارد.

DK-40‌ به دوربین پنج مگاپیکسلی و سنسور تشخیص حرکت مجهز است و از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد. عمر باتری نمونه فعلی این عینک که هنوز در مرحله توسعه به سر می‌برد، فقط یک تا دو ساعت بوده و قرار نیست به این زودی‌ها وارد بازار شود.

محمد بازدید : 2 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات می دانند.


برخی از امكانات مرورگر قدرتمند موزیلا فایرفاکس:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره، توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up، امنیت بالا، جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از جمله ویژگی های کلیدی این مرورگر محبوب محسوب می شود. همچنین Firefox مجهر به موتور جستجوی قدرتمند است و محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

مشخصات
حجم: 22.99 مگابایت
نسخه: 26
اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
امتیاز:
 


محمد بازدید : 5 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
بازی اندروید پارک عجیب و غریب Weird Park – Scary Tales : لوئیس دلقک و آقای دادلی در این بازی ماجراجویی پیچیده و افسانه ای بازگشته اند. باید کودکانی که در قلعه ی دلقک شیطان صفت اسیر شده اند را از طریق حل پازل ها و معماها ، کشف اشیاء پنهان نجات دهید. برای هر اتفاق عجیب غریبی خود را آماده نمایید. طراحی زیبا ، محیط تاریک و وحشت انگیز ، صحنه های شگفت انگیز و داستان منحصر به فرد و مسحورکننده از ویژگی های این بازی هستند. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 ورژن : برای اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر

 

حجم فایل : ۶۴۷ مگابایت
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
محمد بازدید : 2 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
امروزه یکی از راه های برقراری ارتباط با یکدیگر ارسال پیام کوتاه است، حال ممکن است شما پیامک را برای احوال پرسی یا تبریک اعیاد به فرد مورد نظر بفرستید. نرم افزار Sms book یک برنامه پیامک فارسی است که حجم انبوهی از پیامک های فارسی را در خود گنجانده است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده اعیاد، شهادت ها و بسیاری دیگر از پیامک های مناسبتی را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. شما می توانید پیامک ها را مطالعه و در صورت لزوم با استفاده از محیط نرم افزار آن ها را ارسال کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: گرافیک و رنگ بندی زیبا، محیط کاربری ساده، کامل بودن از لحاظ تنوع پیامکی و ... اشاره کرد.

  


قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 10 مگابایت
محمد بازدید : 2 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

با آنتی ویروس avast، امنیت را تمام و کمال برای گوشی خود فراهم کنید. این آنتی ویروس با اسکن تمامی اطلاعات از حافظه گوشی و SD card، تمامی فایل های مشکوک شما را بررسی و در صورت نیاز حذف خواهد کرد.


همچنین می‌تواند Worm ها یا حتی Spyware ها را نیز شناسایی کند. اسکن SMS ها، گالری، لیست مخاطبان و اطلاعات داخلی سیم کارت از ویژگی های کلیدی این آنتی ویروس قدرتمند محسوب می شود.

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)


                



مشخصات
حجم: 4.70 مگابایت
نسخه: 3.0.6515
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
امتیاز: 


محمد بازدید : 2 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری برای دانلود فایل ها از اینترنت می باشد این نرم افزار در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید.



(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)


            



مشخصات
حجم: 3 مگابایت
نسخه: 0.9.8.2
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
امتیاز:
 


محمد بازدید : 3 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Game Booster است این نرم افزار قبل از اجرای بازی RAM و CPU گوشی شما را به صورت کامل آزاد و حداکثر قدرت و توان CPU و GPU (کارت گرافیک گوشی) را برای اجرای بازی به کار می گیرد. از این نرم افزار می توانید برای اجرای نرم افزارها و بازی‌های سنگین و گرافیکی کمک بگیرید.

       

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

               


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 923 کیلوبایت
نسخه: 1.98
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
امتیاز:


محمد بازدید : 2 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)
امروزه با توجه به نیاز روز‌‌افزون جوامع به فضای مجازی، بی‌تردید نیاز به محصولات ضد‌بد‌افزاری نیز بیشتر احساس می‌شود. محصولات ضدبد‌افزاری پادویش با کمک دانش و توانمندی نخبگان داخل کشور طراحی و پیاده‌سازی گردیده است.

این محصول برای کاربران خانگی تهیه شده است که  به صورت کاملا رایگان در اختیار‌تان قرار می‌‌گیرد.

 

ویژگی‌های ضدبدافزار پادویش - نسخه‌ی خانگی رایگان 

  • محصول کاملا رایگان
  • قابل استفاده برای کاربران خانگی
  • شناسایی و جلوگیری از عملکرد انواع بدافزار
  • قابلیت پویش فایل ها در زمان استفاده و همچنین در صورت نیاز
  • قابل اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز ٣٢ و ٦٤ بیت
  • به‌روزرسانی خودکار از طریق اینترنت
  • بهینه‌سازی شده جهت عدم کاهش کارایی سیستم
  • دارای موتور جستجوی هوشمند برای بدافزارهای ناشناخته
  • مجهز به تکنولوژی ابر کاربران جهت شناسایی تهدیدهای به ­روز، خطرناک و ناشناس
  • قابلیت پرسش از کاربر هنگام برخورد با فایل‌های مشکوک
  • امکان استثنا کردن فایل و پوشه از پویشگر یا نگهبان رایانه
  • به ­کارگیری تیم مجرب تحلیل بدافزار در تحلیل بدافزارهای جدید
  • قابلیت پاکسازی، قرنطینه و حذف فایل‌های بدافزار شناسایی شده
  • قابلیت به­‌روزرسانی بدون اتصال به اینترنت (از طریق فایل)
  • واسط کاربری به زبان فارسی
  • پشتیبانی محصول از طریق تالار پشتیبانی شرکت امن‌پرداز


سیستم عامل‌های مورد پشتیبانی:

  • Microsoft Windows XP, SP3 (32 bit)
  • Microsoft Windows Vista, SP2 (32/64 bit)
  • Microsoft Windows 7 (32/64 bit)

فضای دیسک سخت مورد نیاز برای نصب:

1GB


حداقل حافظه مورد‌ نیاز:


1GB


  • دسترسی مدیر سیستم برای نصب
  • دسترسی به اینترنت برای به‌روزرسانی و فعالسازی خودکار از طریق اینترنت

 

 

دانلود ضدبدافزار پادویش - نسخه رایگان خانگی

 

حجم فایل: ۱۵۰ مگابایت حجم فایل: ۴.۳ مگابایت

محمد بازدید : 1 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)
 حتما شما با جدول تناوبی یا همان جدول مندلیف آشنا هستید، امروز قصد معرفی یک نرم افزار برای دوستداران درس شیمی را داریم، این برنامه Periodic Tableا تمامی عنصر ها را در خود جای داده است و شما می توانید با نصب آن به راحتی جدول تناوبی را به تلفن هوشمند خود بیاورید و از داشتن آن لذت ببرید. به کمک این نرم افزار می توانید جرم و عدد اتمی عنصر های مورد نظرتون را پیدا کنید و یا الکترو نگاتیوی آن ها را با یک عنصر دیگر مقایسه کنید.



قابل اجرا در ios 4.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 7.9 مگابایت
محمد بازدید : 4 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

در اینکه سال 2013 یک سال پر از هیجان در رابطه با حضور تبلت‌ها، فبلت‌ها و اسمارتفون‌ها بود شکی نیست.


از آنجایی هر روز این پیشرفت ها با نیاز مصرف کنندگان خود نمایی می کنند نتیجه می گیریم سال 2014 هم چیزی کمتر از 2013 ندارد پس پولهایتان را جمع کنید، قلک هایتان را بشکنید و منتظر آمدن این 10 تا از خریدنی‌ترین محصولات سال آینده باشید.


اپل آیفون 6
برخی از مشخصات:
پردازنده 64 بیتی
تاچ آی دی
صفحه نمایش بزرگتر
رم بیشتر نسبت به مدل پیشین
آخرین ورژن iOS
کارایی بیشتر از نظر مصرف انرژی
صفحه نمایش فول اچ دی
دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی


سامسونگ گلکسی اس 5
برخی از مشخصات:
پردازنده 64 بیتی با معماری 16 هسته‌ای
رم 3 یا 4 گیگابایتی
کیس ضد آب
شارژ بیسیم
اسکنر چشم


سونی اکسپریا زد 2 آواتار
برخی از مشخصات:
رم 3 گیگابایتی
اندروید کیت کت
پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800
دوربین 20.7 مگاپیکسلی
چگالی پیکسلی ppi 506
بدنه ضد آب و گرد و غبار


اچ تی سی ام 8
برخی از مشخصات:
بدنه فلزی
صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 2K
پردازنده اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز
اندروید کیت کت
دوربین آلترا پیکسل و توانایی تصویر برداری 3 بعدی
اسکنر اثر انگشت


سونی اکسپریا زد 1 اس
برخی از مشخصات:
بدنه‌ای صیقلی و جمع و جور
صفحه نمایش 4.3 اینچی اچ دی
پردازنده اسنپدراگون 800 با 4 هسته
رم 2 گیگابایتی
حافظه داخلی 16 گیگابایتی
دوربین 20 مگاپیکسلی
باتری 2300 میلی آمپری


نوکیا لومیا 1820
برخی از مشخصات:
بدنه یکپارچه از فلز
دوربین لیترو استایل
ویندوز فون 8.1
صفحه نمایش فول اچ دی
پردازشگر قدرتمند


اچ تی سی باترفلای 2
برخی از مشخصات:
صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی
پردازنده اسنپدراگون 800
ضد آب
دوربین آلترا پیکسل
اسپیکرهای بوم ساوند


بلک بری Q30
برخی از مشخصات:
کیبورد کیو ورتی
پردازنده 2.3 گیگاهرتزی
رم 3 گیگابایتی
صفحه نمایش 4 اینچی


بلک بری Z50
برخی از مشخصات:
صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی
پردازنده 4 هسته‌ای
آخرین و پیشرفته‌ترین سیستم عامل  بلک بری


هواوی گلوری 4
برخی از مشخصات:
قیمت مناسب(حدود 150 دلار)
پردازنده 8 هسته‌ای
صفحه نمایش 4.7 اینچی اچ دی
رم 1 گیگابایتی
دوربین 8 مگاپیکسلی

محمد بازدید : 2 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

گر صاحب خودرو هستید و بر هر دلایلی جریمه شدید حتما می دانید که در قبض جریمه قسمتی وجود دارد که نوع تخلف را ذکر کرده است اما نه بصورت تشریحی بلکه بصورت کدی 4 رقمی که بین 2000 و 2172 می باشد. دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار ایرانی "خلافی" همراه شماست تا با وارد کردن کد 4 رقمی از نوع و مبلغ جریمه با خبر شوید.

   


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 162 کیلوبایت
نسخه: 1.1
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 1 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
با استفاده از نرم افزار Automatic Call Recorder شما می توانید مکالمات تلفنی خود را با کیفیت بالا ضبط کنید تا در صورت نیاز به آن ها دسترسی داشته باشید. با هر تماس برنامه به صورت خودکار شروع به ضبط می کند اما می توانید آن را حین مکالمه متوقف و یا آغاز کنید که این مورد یکی از ویژگی های کلیدی نرم افزار محسوب می شود.

   

بعد از ضبط شما می توانید نظر و یا یادداشتی را برای فایل ضبط شده بنویسید تا هنگام نیاز سریع تر به آن دسترسی داشته باشد. همچنین برنامه قابلیت سفارشی سازی نیز دارد به این صورت که می توانید به ضبط کردن مکالمات با همه و یا فقط شماره هایی که در دفترچه تلفن نیست، اقدام کنید.


(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

 

               

این برنامه روی گوشی Samsung GALAXY S3 تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است، توجه کنید که ممکن است در برخی دستگاه ها اجرا نشود اگر با ضبط صدا مشکل دارید تلاش کنید با منبع صدای دیگری که در تنظیمات موجود است، اقدام به ضبط کنید.


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 1.27 مگابایت
نسخه: 3.6
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 2 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
باشگاه خبرنگاران؛ اگر شما هم جز طرفداران تبلت های شرکت اپل هستید و می خواهید آخرین اخبار را از آیپد جدید این شرکت یا همان آیپد 6 کسب کنید باید به شما بگوییم که شایعات جدید نشان می دهد که کمپانی اپل کار تست آیپد ۱۲.۹ اینچی به همراه رزولوشن ۲K را آغاز کرده است، تبلتی که احتمالا شاهد معرفی آن در نیمه اول سال ۲۰۱۴ خواهیم بود.

iPad mockups

به گفته PadNews، کمپانی Foxconn کار تولید یکی از نمونه های اولیه این تبلت را انجام داده است. گفته می شود که حتی اپل برنامه هایی برای ساخت نسخه ۴K این نوع تبلت نیز دارد. انتظار می رود که آیپد ۶ در ماه آوریل روانه بازار شود. براساس این گزارش نسخه ۴K این تبلت ۱۳ اینچی در حدود ماه اکتبر سال آینده وارد بازار خواهد شد. البته در این زمینه هنوز هیچگونه خبر رسمی از سوی اپل اعلام نشده است. همچنین هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نام این تبلت در دست نیست، عده ای عقیده دارند که این محصول اپل، iPad Maxi نامیده می شود.
محمد بازدید : 1 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما با نرم افزار حرفه‌ای Adobe Photoshop آشنایی داریم. این برنامه که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای برای ویرایش تصاویر است که اکنون نسخه جدید و یا بهتر است بگوییم لمسی این نرم افزار برای اندرویدی ها منتشر شده است. با کمک Photoshop Touch for phone بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد.


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 18.74 مگابایت
نسخه: 1.1.3
اجرا در: اندروید 4.0 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 1 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
اکثر مرد دنیا به تعبیر خواب و حقیقت موجود در آن معتقد هستند و ما هم قصد معرفی یک نرم افزار کامل جهت تعبیر خواب های شما را داریم. شاید شما هم در خواب با بعضی صحنه ها و چیزها رو به رو می شوید که علاقه مند هستید، از معنی و مفهوم آن ها مطلع شوید. نرم افزار تعبیر خواب بنفش یک برنامه فارسی و کامل جهت تعبیر خواب های شما با استفاده از منابع معتبر است. برنامه دارای دسته بندی به ترتیب حروف الفبا است و می توانید به سهولت کلمه مورد نظرتان را پیدا کنید.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

 



قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.5 مگابایت

محمد بازدید : 3 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
سونیک یکی از بازی های خاطره انگیز برای کسانی است، که از کنسول سگا استفاده کرده اند. شرکت سگا نسخه ی جدید این بازی را برای سیستم عامل اندروید ارائه کرده است. حتما می دانید سونیک یک موجود عجیب است که وظیفه دارد با نهایت سرعت بدود، از موانع عبور کند و برای پیشرفت در بازی باید سکه های را جمع آوری کند. این نسخه نسبت به ورژن قبلی دست خوش تغییرات فراوانی شده و کنترل شخصیت بسیار ساده تر و روان تر شده است. از تغییرات بازی در این نسخه می توان به مواردی چون: اضافه شدن بمب صوتی برای نابودی تمامی دشمنان در یک لحظه، گرافیک بالا، موسیقی متن مهیج و ... اشاره کرد.

عکس هایی از نمایه بازی: 
 





قابل اجرا در اندورید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 45.6 مگابایت
محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تازگی یک برنامه جالب ویژه جام جهانی 2014 منتشر کرده است که این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده است. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند خود از وضعیت 32 تیم راه یافته به جام جهانی مطلع شوید، ویژگی های هر تیم و بازیکنانش را مطالعه کنید. در ضمن شما می توانید قرعه کشی جام جهانی را در روز جمعه به صورت مستقیم مشاهده کنید. این برنامه علاوه بر داشتن اطلاعات جام جهانی و تیم های موجود در آن می تواند یک منبع عظیم برای دسترسی به نتایج 197 لیگ کشورهای مختلف، تورنمت ها و جام های گوناگون باشد. برنامه آرشیو عظیمی از ویدئوهای موجود در سایت فیفا را در درون خود قرار داده است و شما می توانید آن ها را تماشا یا دانلود کنید.


 


اندروید


قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 25.3 مگابایت

ios


قابل اجرا در ios 5.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 22.5 مگابایت

محمد بازدید : 1 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
اشگاه خبرنگاران؛اگر شما بدنبال یک تبلت اندرویدی هستید که قابلیت های یک تلفن همراه را داشته و بطور اختصاصی برای گیمینگ طراحی شده باشد، JXD S5800 ممکن است نظر شما را جلب کند. شرکت سازنده این محصول در هنگ کنگ قرار دارد و آنها قبلا هم محصولاتی مشابه این دستگاه جدید را طراحی و عرضه کرده اند.

 

JXD S5800، رونمایی از یک تبلت/اسمارتفون گیمینگ اندرویدی

این دستگاه که بیشتر شبیه به یک کنسول بازی دستی به نظر می رسد دارای پروسسور MTK6582 مدیاتک که از چهار هسته Cortex A7 بهره می برد، صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل، ۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۴.۲، دوربین های ۵ و ۰.۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۳,۰۰۰mAh می باشد. همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، S5800 دارای دکمه های فیزیکی کنترلی برای انجام راحتتر بازی هاست. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.
محمد بازدید : 3 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
ماژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با استفاده از تکنولوژی ISOCELL سامسونگ تنها تغییری نیست که در بخش دوربین محصولات سامسونگ بخصوص پرچمدارهای این شرکت شاهد خواهیم بود. براساس اعلام رسانه های کره ای سامسونگ درحال کار برروی یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی نیز هست.
Samsung to create 20 MP camera sensor for future flagships
 

منابع ادعا کرده اند که ۱ دسامبر تاریخی برای شروع این پروژه از سوی بخش R&D سامسونگ بوده است، مجموعه ای از سنسورهای قدرتمند که دارای محرک های فوکوس اتوماتیک و مجموعه ای از لنزهای استادانه می باشد. هنوز اطلاعاتی در دست نیست که آیا در این محصول از تکنولوژی ISOCELL و تثبیت کننده تصویر نوری استفاده می شود یا خیر.

به نظر می رسد که استفاده از این سنسور در گلکسی اس ۵ با توجه به زمان باقیمانده ممکن نباشد، ضمن اینکه منابع از آماده شدن این سنسورهای دوربین در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ خبر داده اند. شاید شاهد استفاده از این سنسورها در پرچمدارهای سال ۲۰۱۵ سامسونگ باشیم.

برای سال آینده میلادی، انتظار می رود که حدود ۲۵ درصد از گوشي هاي جديد سامسونگ از سنسور ۱۶مگاپیکسلی ISOCELL استفاده کنند. این دستگاهها به احتمال فراوان شامل گلکسی اس ۵ و گلکسی نوت ۴ نیز خواهند بود.

محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
آیا می خواهید ياد می گيريد كه چگونه مچ هكر های Wi-Fi خود را بگيريد و بدانید چه کسی بدون اجازه در حال استفاده از وایرلس شما هست؟ و یا احساس می کنید که سرعت اینترنت شما کند شده است؟ برنامه Wifi Inspector به این سوالات پاسخ می دهد. این برنامه در کمتر از ۳۰ ثانیه در یک لیست تمامی دستگاه هایی که به شبکه Wi-Fi متصل است از جمله تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه را شناسایی کرده و آدرس IP و نام دستگاه را به شما نشان می دهد.

 

   

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

                


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 1.50 مگابایت
نسخه: 2.0.7
اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
امتیاز:


محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
 یک نرم افزار ایرانی می باشد که با آن می توانید تمامی شبکه های سیما را روی تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی خود ببینید با این نرم افزار می توانید به سه حالت کیفیت پایین، کیفیت متوسط، کیفیت بالا و کیفیت ثابت شبکه های سیما را مشاهده کنید.



توجه داشته باشید که برای مشاهده زنده شبکه های سیما حتما باید اینترنت پر سرعت داشته باشید و برنامه MX Player یا Daroon Player روی گوشی یا تبلت اندرویدی شما نصب باشد.

   


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 395 کیلوبایت
نسخه: 1.0
اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
گوشی اندرویدی خود را به کره زمین تبدیل کنید و به صورت مجازی کره زمین را به طور کامل مشاهده کنید. این برنامه شب و روز، ابر، خورشید، فصل و ماه را شبیه سازی می کند و از طریق ماهواره ها برای ایجاد تصاویر زنده استفاده می کند. از ویژگی های جالب این برنامه می توان به شبیه سازی در زمان واقعی ابر، شهر، نور، دریا، یخ و یا ساعت و قطب نما و نمایش زمان طلوع و خورشید، تصاویر پس زمینه زنده، نشان دادن تمامی مکان ها در هر دقیقه، نمایش غروب آفتاب، دارای نقشه و کاملا لمسی و ... اشاره کرد.


برای استفاده از این برنامه فقط کافی است به اینترنت متصل شوید. در این نسخه، برنامه به طور کامل با Samsung Galaxy Note 3 هماهنگ شده است. و همچنین برنامه به طور کامل از اندروید ۴٫۴ (KitKat) پشتیبانی می کند.

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

 

               


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 1.15 مگابایت
نسخه: 3.9.5
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 1 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. داستان بازی به این صورت است که شما در بزارگراه ها به مسابقه با رقیبانتان خواهید پرداخت، بزرگراه ها ترافیک روانی دارند پس باید با شتاب از میان ماشین ها حرکت کنید و نفر اول مسابقه شوید تا امتیاز بالایی را کسب کنید با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین جدیدی را برای خود بخرید.

 


(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

               


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 41.6 مگابایت
نسخه: 1.6.5
اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
امتیاز:


محمد بازدید : 13 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

ولید انبوه Galaxy S5 ژانویه ۲۰۱۴ آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده است نسخه نهایی آن در فوریه یا مارس آینده به دست کاربران جهانی برسد.

پایگاه خبری ETNews کره گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد سامسونگ هم‌اکنون در تلاش است تا تولید نسل بعدی بهترین گوشی در سری محصولات Galaxy را آغاز کند. تولید انبوه این گوشی هوشمند که Galaxy S5 نام دارد در ژانویه 2014 آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده است که نسخه نهایی آن در فوریه یا مارس بعدی به دست کاربران جهانی برسد. از مهم‌ترین مشخصه‌های گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ که از هم‌اکنون می‌توان مورد توجه قرار داد پردازنده مرکزی 64 بیتی می‌باشد که مبتنی بر تراشه Heterogeneous Multi-Processing (HMP) Exynos big.LITTLE chip سامسونگ ساخته خواهد شد.


این پردازنده هشت هسته پردازشگر مجزا را در خود جا داده است و همچنین صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که سامسونگ در این زمینه با شرکت تولیدکننده پردازنده‌های Qualcomm وارد مذاکره شده است تا محصول جدید خود را با پردازنده‌های Snapdragon ادغام کند. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که دو مدل متفاوت از گوشی هوشمند S5 روانه بازار شود.
از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED اشاره کرد که احتمال می‌رود شبیه به Galaxy Round ساخته شده باشد. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند باتری 4000 mAh دارد و همراه با نمایشگر لمسی منحنی 5 اینچی به دست کاربران جهانی می‌رسد. همچنین،‌ روی گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ سیستم‌عامل Android 4.4 KitKat نصب شده است.


شایعات منتشر شده همچنین بر آن است که شرکت سامسونگ قصد عرضه دومین مدل از ساعت مچی هوشمند خود موسوم به Galaxy Gear 2 را دارد که نسبت به مدل اول 15 تا 20 درصد باریک‌تر شده است. برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این ساعت مچی می‌تواند به عنوان یک ابزار جانبی برای گوشی هوشمند Galaxy S5 وارد بازار شود و پیش‌بینی شده است که برای این ساعت هوشمند امکان پشتیبانی از بازی‌ها، ابزارهای سرگرمی و همچنین ابزارهای سلامت S5 نیز فراهم شده است.
محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

ین روزها تمام ایران صحبت ها درباره باید و نباید های رابطه با آمریکا است در این میان یک مغازه دار با توجه به نزدیک شدن به 13 آبان و "روز تسخیر لانه جاسوسی"، در ابتکاری جالب اقدام به فروش پرچم های آمریکا برای آتش زدن نموده است تا با اینکار معترضین را همراهی کرده و نفرت خود را از این کشور نشان دهد.


ین روزها تمام ایران صحبت ها درباره باید و نباید های رابطه با آمریکا است در این میان یک مغازه دار با توجه به نزدیک شدن به 13 آبان و "روز تسخیر لانه جاسوسی"، در ابتکاری جالب اقدام به فروش پرچم های آمریکا برای آتش زدن نموده است تا با اینکار معترضین را همراهی کرده و نفرت خود را از این کشور نشان دهد. 

 

محمد بازدید : 3 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

ﺍﯾﻨﻢ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﮔﻠﻢ ﻫﺮ ﮐﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ
ﺑﺰﻧﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
████ ████ ████ ████
. ﻟﻄﻔﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺵ ﺩﻫﯿﺪ
!!!... ﺗﺸﮑﺮ ﻧﯿﺎﺯ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﺻﻠﻦ ﻗﺎﺑﻠﯽ ﻧﺪﺍﺷﺖ
ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﻢ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺑﺎ ﮐﻠﯿﺪ ﺑﻪ ﺟﻮﻥ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮﺭ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ

محمد بازدید : 4 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

ابتدا برنامه فلش که در همین بسته دانلود می باشد اجرا کرده از منو فایل گزینه openرا زده و فایل را اجرا نمایید یا از طریق کشیدن و رها کردن برنامه را اجرا کنید.توجه داشته باشید شاید این بازی بر روی سیستم شما صدا نداشته باشد بر روی صفحه بازی راست کلیک کرده تنظیمات را انتخاب کرده سپس تنظیمات میکروفون را تنظیم می نمایید.مطابق شکل زیر.
yjc


yjcحجم فایل: 5.80 مگابایتحجم فایل: 27.00 مگابایت
سیستم عامل: ویندوز XP, 7, 8

ارسال از عبدالرضا چکاوه خبرنگار افتخاری دریچه



yjc
yjc

محمد بازدید : 17 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

طلاعات فاش شده از آيفون شش نشان دادند كه اين محصول با نمايشگر بزرگتر از مدل قبلي خود يعني آيفون 5 اس توليد مي شود.

به تازگي اطلاعات جديد فاش كردند كه اپل در حال كار بر روي نمايشگر 4.9 اينچي جديد سه وجهي مي باشد كه به احتمال قوي در آيفون بعدي يعني iPhone 6 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
در ادامه مي توانيد تصاوير اين نمايشگر را مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 945