loading...
همه چیز اینجاست
محمد بازدید : 2 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

گر صاحب خودرو هستید و بر هر دلایلی جریمه شدید حتما می دانید که در قبض جریمه قسمتی وجود دارد که نوع تخلف را ذکر کرده است اما نه بصورت تشریحی بلکه بصورت کدی 4 رقمی که بین 2000 و 2172 می باشد. دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار ایرانی "خلافی" همراه شماست تا با وارد کردن کد 4 رقمی از نوع و مبلغ جریمه با خبر شوید.

   


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 162 کیلوبایت
نسخه: 1.1
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 1 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
با استفاده از نرم افزار Automatic Call Recorder شما می توانید مکالمات تلفنی خود را با کیفیت بالا ضبط کنید تا در صورت نیاز به آن ها دسترسی داشته باشید. با هر تماس برنامه به صورت خودکار شروع به ضبط می کند اما می توانید آن را حین مکالمه متوقف و یا آغاز کنید که این مورد یکی از ویژگی های کلیدی نرم افزار محسوب می شود.

   

بعد از ضبط شما می توانید نظر و یا یادداشتی را برای فایل ضبط شده بنویسید تا هنگام نیاز سریع تر به آن دسترسی داشته باشد. همچنین برنامه قابلیت سفارشی سازی نیز دارد به این صورت که می توانید به ضبط کردن مکالمات با همه و یا فقط شماره هایی که در دفترچه تلفن نیست، اقدام کنید.


(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

 

               

این برنامه روی گوشی Samsung GALAXY S3 تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است، توجه کنید که ممکن است در برخی دستگاه ها اجرا نشود اگر با ضبط صدا مشکل دارید تلاش کنید با منبع صدای دیگری که در تنظیمات موجود است، اقدام به ضبط کنید.


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 1.27 مگابایت
نسخه: 3.6
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 1 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
باشگاه خبرنگاران؛ اگر شما هم جز طرفداران تبلت های شرکت اپل هستید و می خواهید آخرین اخبار را از آیپد جدید این شرکت یا همان آیپد 6 کسب کنید باید به شما بگوییم که شایعات جدید نشان می دهد که کمپانی اپل کار تست آیپد ۱۲.۹ اینچی به همراه رزولوشن ۲K را آغاز کرده است، تبلتی که احتمالا شاهد معرفی آن در نیمه اول سال ۲۰۱۴ خواهیم بود.

iPad mockups

به گفته PadNews، کمپانی Foxconn کار تولید یکی از نمونه های اولیه این تبلت را انجام داده است. گفته می شود که حتی اپل برنامه هایی برای ساخت نسخه ۴K این نوع تبلت نیز دارد. انتظار می رود که آیپد ۶ در ماه آوریل روانه بازار شود. براساس این گزارش نسخه ۴K این تبلت ۱۳ اینچی در حدود ماه اکتبر سال آینده وارد بازار خواهد شد. البته در این زمینه هنوز هیچگونه خبر رسمی از سوی اپل اعلام نشده است. همچنین هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نام این تبلت در دست نیست، عده ای عقیده دارند که این محصول اپل، iPad Maxi نامیده می شود.
محمد بازدید : 1 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما با نرم افزار حرفه‌ای Adobe Photoshop آشنایی داریم. این برنامه که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای برای ویرایش تصاویر است که اکنون نسخه جدید و یا بهتر است بگوییم لمسی این نرم افزار برای اندرویدی ها منتشر شده است. با کمک Photoshop Touch for phone بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد.


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 18.74 مگابایت
نسخه: 1.1.3
اجرا در: اندروید 4.0 و بالاتر
امتیاز:



محمد بازدید : 1 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
اکثر مرد دنیا به تعبیر خواب و حقیقت موجود در آن معتقد هستند و ما هم قصد معرفی یک نرم افزار کامل جهت تعبیر خواب های شما را داریم. شاید شما هم در خواب با بعضی صحنه ها و چیزها رو به رو می شوید که علاقه مند هستید، از معنی و مفهوم آن ها مطلع شوید. نرم افزار تعبیر خواب بنفش یک برنامه فارسی و کامل جهت تعبیر خواب های شما با استفاده از منابع معتبر است. برنامه دارای دسته بندی به ترتیب حروف الفبا است و می توانید به سهولت کلمه مورد نظرتان را پیدا کنید.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

 



قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.5 مگابایت

محمد بازدید : 2 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
سونیک یکی از بازی های خاطره انگیز برای کسانی است، که از کنسول سگا استفاده کرده اند. شرکت سگا نسخه ی جدید این بازی را برای سیستم عامل اندروید ارائه کرده است. حتما می دانید سونیک یک موجود عجیب است که وظیفه دارد با نهایت سرعت بدود، از موانع عبور کند و برای پیشرفت در بازی باید سکه های را جمع آوری کند. این نسخه نسبت به ورژن قبلی دست خوش تغییرات فراوانی شده و کنترل شخصیت بسیار ساده تر و روان تر شده است. از تغییرات بازی در این نسخه می توان به مواردی چون: اضافه شدن بمب صوتی برای نابودی تمامی دشمنان در یک لحظه، گرافیک بالا، موسیقی متن مهیج و ... اشاره کرد.

عکس هایی از نمایه بازی: 
 





قابل اجرا در اندورید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 45.6 مگابایت
محمد بازدید : 1 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تازگی یک برنامه جالب ویژه جام جهانی 2014 منتشر کرده است که این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده است. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند خود از وضعیت 32 تیم راه یافته به جام جهانی مطلع شوید، ویژگی های هر تیم و بازیکنانش را مطالعه کنید. در ضمن شما می توانید قرعه کشی جام جهانی را در روز جمعه به صورت مستقیم مشاهده کنید. این برنامه علاوه بر داشتن اطلاعات جام جهانی و تیم های موجود در آن می تواند یک منبع عظیم برای دسترسی به نتایج 197 لیگ کشورهای مختلف، تورنمت ها و جام های گوناگون باشد. برنامه آرشیو عظیمی از ویدئوهای موجود در سایت فیفا را در درون خود قرار داده است و شما می توانید آن ها را تماشا یا دانلود کنید.


 


اندروید


قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 25.3 مگابایت

ios


قابل اجرا در ios 5.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 22.5 مگابایت

محمد بازدید : 1 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
اشگاه خبرنگاران؛اگر شما بدنبال یک تبلت اندرویدی هستید که قابلیت های یک تلفن همراه را داشته و بطور اختصاصی برای گیمینگ طراحی شده باشد، JXD S5800 ممکن است نظر شما را جلب کند. شرکت سازنده این محصول در هنگ کنگ قرار دارد و آنها قبلا هم محصولاتی مشابه این دستگاه جدید را طراحی و عرضه کرده اند.

 

JXD S5800، رونمایی از یک تبلت/اسمارتفون گیمینگ اندرویدی

این دستگاه که بیشتر شبیه به یک کنسول بازی دستی به نظر می رسد دارای پروسسور MTK6582 مدیاتک که از چهار هسته Cortex A7 بهره می برد، صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل، ۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۴.۲، دوربین های ۵ و ۰.۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۳,۰۰۰mAh می باشد. همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، S5800 دارای دکمه های فیزیکی کنترلی برای انجام راحتتر بازی هاست. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.
محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
ماژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با استفاده از تکنولوژی ISOCELL سامسونگ تنها تغییری نیست که در بخش دوربین محصولات سامسونگ بخصوص پرچمدارهای این شرکت شاهد خواهیم بود. براساس اعلام رسانه های کره ای سامسونگ درحال کار برروی یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی نیز هست.
Samsung to create 20 MP camera sensor for future flagships
 

منابع ادعا کرده اند که ۱ دسامبر تاریخی برای شروع این پروژه از سوی بخش R&D سامسونگ بوده است، مجموعه ای از سنسورهای قدرتمند که دارای محرک های فوکوس اتوماتیک و مجموعه ای از لنزهای استادانه می باشد. هنوز اطلاعاتی در دست نیست که آیا در این محصول از تکنولوژی ISOCELL و تثبیت کننده تصویر نوری استفاده می شود یا خیر.

به نظر می رسد که استفاده از این سنسور در گلکسی اس ۵ با توجه به زمان باقیمانده ممکن نباشد، ضمن اینکه منابع از آماده شدن این سنسورهای دوربین در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ خبر داده اند. شاید شاهد استفاده از این سنسورها در پرچمدارهای سال ۲۰۱۵ سامسونگ باشیم.

برای سال آینده میلادی، انتظار می رود که حدود ۲۵ درصد از گوشي هاي جديد سامسونگ از سنسور ۱۶مگاپیکسلی ISOCELL استفاده کنند. این دستگاهها به احتمال فراوان شامل گلکسی اس ۵ و گلکسی نوت ۴ نیز خواهند بود.

محمد بازدید : 2 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
آیا می خواهید ياد می گيريد كه چگونه مچ هكر های Wi-Fi خود را بگيريد و بدانید چه کسی بدون اجازه در حال استفاده از وایرلس شما هست؟ و یا احساس می کنید که سرعت اینترنت شما کند شده است؟ برنامه Wifi Inspector به این سوالات پاسخ می دهد. این برنامه در کمتر از ۳۰ ثانیه در یک لیست تمامی دستگاه هایی که به شبکه Wi-Fi متصل است از جمله تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه را شناسایی کرده و آدرس IP و نام دستگاه را به شما نشان می دهد.

 

   

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

                


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 1.50 مگابایت
نسخه: 2.0.7
اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
امتیاز:


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 927